تمــــرکز روی ثروت و موفقیت
تمــــرکز روی ثروت و موفقیت
پول یکی از نمادهای قدرت است اما آموزش استفاده درست از آن قدرت بیشتری را به همراه می آورد مطالب این وبلاگ بر اساس کتاب هایی است که درمورد قدرت و پول و موفقیت

مغز انسان را می‌توان با یک باطری مقایسه کرد. این یک حقیقت است که مجموعه باطری‌های الکتریکی، در مقایسه با یک باطری برق بیشتری تولید می‌کنند.

همچنین مشخص است که هر باطری با توجه به واحدها و ظرفیت‌ خود برق تولید می‌کند. مغز انسان هم به شکل مشابه باطری فعالیت می‌کند بعضی از مغزها در مقایسه با مغزهای دیگران فعالترند و با کنار هم قرار گرفتن هماهنگ چند مغز انرژی فکری بیشتری در مقایسه با یک مغز ساده تولید می‌شود.

درست همانطور که چند باطری بیش از یک باطری نیرو ایجاد می‌کند. هرکس که کاری دارد که مستلزم استفاده از نیروی دیگران است، به خوبی می‌داند که جلب همکاری کارکنان و ایجاد هماهنگی میان آنها در پیش بردن اهداف و برنامه‌ها تا چه اندازه دشوار است.

وقتی دو یا چند نفر کنار هم قرار می‌گیرند تا برای رسیدن به هدف مشخصی فعالیت کنند خود را در موقعیتی قرار می‌دهند تا از نیروی عظیم یکدیگر بهره‌برداری کنند. این بالاترین نیرویی است که همگان می‌توانند از آن استفاده کنند



ارسال در تاريخ دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط *_*شرافتی*_*